Tradice, ekologie a otevřenost

Hello Maeveen,

I hope you'll get better soon. This is what we did today:

Class Book p. 39, Pracovní sešit p. 39.

I'm sure your mum will help you.

Michal

Pro nemocné...

Dnes 15. 2. jsme udělali:
 
ČJ - přepiš a doplň text z tabule. Text byl opakováním vyjmenovaných slov po S, takže si je zopakuj a udělej ve žlutém pracovním sešitu 2 cvičení u vyjmenovaných slov po S, které ještě nemáš hotové.
 
M - PS - strana 6 celou. S cvičením 1 si asi nebudeš vědět rady, tak ho nedělej, uděláme spolu, jak budeš ve škole. Cvičení 2 a 3 ale zvládneš.
 
PRV - učebnice strana 41, přečti a do sešitu si udělej zápis:
 
                         Přírodniny neživé
- voda, vzduch, nerosty a horniny
- nerostou, nerozmnožují se, nepříjímají vodu, vzduch ani potravu
- byly zde dříve než přírodniny živé
 
                        Přírodniny živé
- živočichové, houby a rostliny
- rostou, rozmnožují se a dýchají
- příjímají vodu a potravu
- vylučují odpadní látky
- pro svůj život nutně potřebují neživé přírodniny
 
Pak PRV - PS - strana 35
 
Pokračuj ve čtení knihy Mary Poppinsová (pokud jí máš).
 
Aj: Poslechni si básničku o tom, co Little Milly Molly má ráda a nemá ráda.LittleMillyMolly.mp3 (1,1 MB)
 
 
16. 2. 
 
Písanka strana 26
 
M - PS - strana 7/ cvičení 1, 2 
 
PRV - učebnice strana 42 (přečti, diskutuj s rodiči)
 
pak zápis do sešitu Prvouky
 
                                           Přírodnina - surovina - výrobek
- přírodniny živé i neživé
- ovce - vlna - svetr
- ropa - nafta - krém
 
pak nakresli obrázek například z učebnice (strom - dřevo - nábytek)
 
Čítanka strana 72 až 73   Nespokojená Berta
- pak do sešitu čtení napiš dnešní datum, název a autora a nakresli obrázek
 
Všechny marody zdravíme!

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.