Hello Maeveen,
I hope you'll get better soon. This is what we did today:
Class Book p. 39, Pracovní sešit p. 39.
I'm sure your mum will help you.
Michal
Pro nemocné...
Dnes 15. 2. jsme udělali:
ČJ - přepiš a doplň text z tabule. Text byl opakováním vyjmenovaných slov po S, takže si je zopakuj a udělej ve žlutém pracovním sešitu 2 cvičení u vyjmenovaných slov po S, které ještě nemáš hotové.
M - PS - strana 6 celou. S cvičením 1 si asi nebudeš vědět rady, tak ho nedělej, uděláme spolu, jak budeš ve škole. Cvičení 2 a 3 ale zvládneš.
PRV - učebnice strana 41, přečti a do sešitu si udělej zápis:
Přírodniny neživé
- voda, vzduch, nerosty a horniny
- nerostou, nerozmnožují se, nepříjímají vodu, vzduch ani potravu
- byly zde dříve než přírodniny živé
Přírodniny živé
- živočichové, houby a rostliny
- rostou, rozmnožují se a dýchají
- příjímají vodu a potravu
- vylučují odpadní látky
- pro svůj život nutně potřebují neživé přírodniny
Pak PRV - PS - strana 35
Pokračuj ve čtení knihy Mary Poppinsová (pokud jí máš).
Aj: Poslechni si básničku o tom, co Little Milly Molly má ráda a nemá ráda.LittleMillyMolly.mp3 (1,1 MB)
16. 2.
Písanka strana 26
M - PS - strana 7/ cvičení 1, 2
PRV - učebnice strana 42 (přečti, diskutuj s rodiči)
pak zápis do sešitu Prvouky
Přírodnina - surovina - výrobek
- přírodniny živé i neživé
- ovce - vlna - svetr
- ropa - nafta - krém
pak nakresli obrázek například z učebnice (strom - dřevo - nábytek)
Čítanka strana 72 až 73 Nespokojená Berta
- pak do sešitu čtení napiš dnešní datum, název a autora a nakresli obrázek
Všechny marody zdravíme!